.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انقاد مجدد کلهر از صدا و سیما

مهدی کلهر با انتقاد مجدد از صدا و سیما گفت: رسانه ملی در تولید اخبار دولت نهم تلاش خوبی داشته اما در فرآیند تولید، ساخت و مستندسازی پروژه‌های سفرهای استانی کم کاری نموده است.

به گزارش مهر، مهدی کلهر مشاور اطلاع رسانی و رسانه ای رئیس جمهور که صبح امروز در همایش مشترک مدیران دستگاه های اجرایی، فرمانداری، شهرداران، بخشداران و روابط عمومی های استان مازندران و در تالار هلال احمر ساری سخن می گفت، افزود: روابط عمومی باید مکرر اطلاعات را به دقیقه و لحظه ارائه کنند.

وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی ها باید از ستایش مدیر، غلو، اغراق دوری کنند، سرعت در دانستن و اطلاع داشتن را از کارکردهای اصلی روابط عمومی ها بیان کرد.

کلهر، وظیفه اصلی روابط عمومی ها را مردم داری دانست و تصریح کرد: روابط عمومی باید به روز اطلاع داشته باشد و سرعت اطلاع رسانی از دستگاه مورد نظرش باید لحظه ای باشد.

مشاور رسانه ای رئیس جمهور همچنین یادآور شد: سازوکار روابط عمومی ها سازوکار 50 سال پیش است و افزود: روابط عمومی ها باید از نظر نرم افزاری، سخت افزاری و راه های ارتباط با مردم تلاش بیشتری نمایند.

وی ادامه داد: مسئولین دستگاه های اجرایی باید اهمیت کارکرد روابط عمومی دستگاه مورد نظر خود را شناخته و به تقویت این حوزه مهم اطلاع رسانی و واسط مردم ومسئولین تلاش ویژه ای نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران نیز در این جلسه با اشاره به ویژگی های بارز دولت نهم مبنی بر عدالتخواهی، ساده زیستی، مردم داری ، دوری از ریخت و پاش و محرومیت زدایی گفت: با روی کار آمدن دولت نهم ارزش های اصیل اسلام دوباره احیا شد.

وی با تاکید بر اینکه دولت نهم بر مبنای عدالت اجتماعی و اقتصادی و توزیع عادلانه ثروت و مبارزه با مفسدان اقتصادی تشکیل شده است گفت: احیای ارزش های اسلامی که رو به برچیدن بود در این دولت تبلور یافت.

معاون سیاسی - امنیتی استانداری مازندران عدم اطلاع رسانی به روز، شفاف، وسیع و گسترده را از عمده ضعف های اصلی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی برشمرد و خاطر نشان کرد: اولویت اصلی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی باید با تکیه بر مردم داری باشد.

جواد قناعت در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: نقد دلسوزانه در جای خود مقدس، قابل تحمل و بررسی است.

وی یادآور شد: روابط عمومی ها باید به مصداق مردم داری در ایران، فرهنگ اسلامی اصیل کشورمان را در سطح جهان ترویج دهند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 17 مرداد 1386
آقای کلهر این چه قیافه ایه که برای خودت به هم زده ما نمیدونیم طرح جمع آوری نیروی انتظامی به خاطر موی سر جوانان را ببینیم یا موی ژیگول مگول ایشان(کلهر) رو بعنوان مسئول بلند پایه دولت .به قول اون ضرب المثل دم خروس رو ببینیم یا قسم حضرت عباس شما رو

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.